Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Blintsov V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Blintsov V. 
Improvement of the management of material and technical resources of water cleaning projects from explosive objects [Електронний ресурс] / V. Blintsov, M. Hrytsaienko // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 6(2). - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_6(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Blintsov V. 
The objectified procedure and a technology for assessing the state of complex noise speech information protection [Електронний ресурс] / V. Blintsov, S. Nuzhniy, L. Parkhuts, Yu. Kasianov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(9). - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5(9)__4
Зазвичай під час побудови систем захисту мовної інформації для систем постановки активної завади використовують генератори білого шуму. Визначення рівня захищеності мовної інформації від витоку акустичними та вібраційними каналами відбувається за відповідними нормативними методом і технологією. Але використання зловмисником багатоканальних методів перехоплення мовної інформації та сучасних методів обробки цифрових фонограм (вейвлет-перетворення, кореляційного аналізу та інше) надає можливість отримати несанкціонований доступ. Спроби використання генераторів мовоподібних завад, що засновані на використанні білого шуму (та його кольорових клонів), методів реверберації, методу "мовний хор" та інших не вирішують поставленої задачі. В межах дослідження запропоновано спосіб подолання цих труднощів. Він заснований на використанні генераторів мовоподібної завади скремблерного типу та застосуванні об'єктивізованого методу та технології оцінки ступеню захищеності мовної інформації на межі контрольованої зони. Об'єктивізований метод поєднує методи визначення критеріїв залишкової розбірливості мови (методи Покровського та Speech Intelligibility Index), методи фільтрації складнозашумлених акустичних сигналів (вейвлет-перетворення, фонемно-кореляційний аналіз та інші) та метод порівняння тест-сигналу в точці розміщення джерела сигналу та на межі контрольованої зони. Це надає можливість підвищити достовірність отриманої оцінки рівня захищеності мовного сигналу від витоку акустичними та вібраційними каналами за межі контрольованої зони. Для дослідження рівня захищеності мовної інформації за різних типів завади та різних співвідношеннях сигнал/завада розроблено імітаційну модель експерименту. Запропоновано технологію синтезу тест-сигналів на базі випадкових фонограм та/або фонограм озвучення дикторами артикуляційних таблиць і мікшування з різними типами завадового шуму за заданих співвідношеннь сигнал/завада. Дослідження проведено в блоці "Wavelet 1-D" середовища Matlab. Встановлено, що у разі використання шумової завади типу білий шум і співвідношень сигнал/завада -20 - 24 дБ запропонована методологія збільшує залишкову розбірливість тест-сигналу з <$E W~symbol Г~10> % до <$E W~symbol Ы~40~-~60> %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.244 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Blintsov V. 
Synthesis of towed underwater vehicle spatial motion automatic control system under uncertainty conditions [Електронний ресурс] / V. Blintsov, O. Blintsov, V. Sokolov // Технологический аудит и резервы производства. - 2019. - № 1(2). - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2019_1(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 711.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Blintsov V. 
Mathematical modeling of autonomous underwater vehicle propulsion and steering complex operation in oblique (beveled) water flow [Електронний ресурс] / V. Blintsov, H. Hrudinina // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(9). - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(9)__3
Проведено дослідження нелінійних гідродинамічних характеристик рушійно-стернового комплексу (РСК), які вливають на точність плоского траєкторного руху автономного ненаселеного підводного апарата (АНПА). За криволінійного руху підводного апарата його РСК працює у косому потоці води, що набігає. Це призводить до зниження сили упору РСК і негативно впливає на керований траєкторний рух підводного апарату. Дослідження проведено для конкретного типу АНПА для режиму плоского криволінійного руху. Як метод дослідження обрано метод математичного моделювання. З цією метою відому математичну модель руху АНПА доповнено системою керування, що імітує траєкторний рух АНПА. Розроблена модель складається з чотирьох основних блоків: удосконаленої моделі АНПА; блоку завдання швидкості руху апарату; блоку керування кутом повороту насадки; блоку, який містить заздалегідь підготовлені траєкторії руху АНПА. Наведено результати дослідження гідродинамічних параметрів АНПА для декількох типових траєкторій його руху. До досліджуваних параметрів належать наступні: необхідний кут повороту насадки; дійсна траєкторія руху апарату; швидкість руху апарату; момент на валу гребного електродвигуна; упор гребного гвинта. В результаті проведених досліджень побудовано діаграму залежності упору гребного гвинта від кута повороту насадки АНПА в діапазоні швидкості від 0,2 до 1 м/с і за повороту насадки в діапазоні до 35<^>o. Сформовано тривимірну матрицю, яка описує залежність упору гребного гвинта від кута потоку води, що набігає, та швидкості руху апарату. Отримана залежність може бути використана у процесі синтезу регуляторів систем автоматичного керування плоским маневровим рухом АНПА підвищеної точності.Проведено дослідження нелінійних гідродинамічних характеристик рушійно-стернового комплексу (РСК), які вливають на точність плоского траєкторного руху автономного ненаселеного підводного апарата (АНПА). За криволінійного руху підводного апарата його РСК працює у косому потоці води, що набігає. Це призводить до зниження сили упору РСК і негативно впливає на керований траєкторний рух підводного апарату. Дослідження проведено для конкретного типу АНПА для режиму плоского криволінійного руху. Як метод дослідження обрано метод математичного моделювання. З цією метою відому математичну модель руху АНПА доповнено системою керування, що імітує траєкторний рух АНПА. Розроблена модель складається з чотирьох основних блоків: удосконаленої моделі АНПА; блоку завдання швидкості руху апарату; блоку керування кутом повороту насадки; блоку, який містить заздалегідь підготовлені траєкторії руху АНПА. Наведено результати дослідження гідродинамічних параметрів АНПА для декількох типових траєкторій його руху. До досліджуваних параметрів належать наступні: необхідний кут повороту насадки; дійсна траєкторія руху апарату; швидкість руху апарату; момент на валу гребного електродвигуна; упор гребного гвинта. В результаті проведених досліджень побудовано діаграму залежності упору гребного гвинта від кута повороту насадки АНПА в діапазоні швидкості від 0,2 до 1 м/с і за повороту насадки в діапазоні до 35<^>o. Сформовано тривимірну матрицю, яка описує залежність упору гребного гвинта від кута потоку води, що набігає, та швидкості руху апарату. Отримана залежність може бути використана у процесі синтезу регуляторів систем автоматичного керування плоским маневровим рухом АНПА підвищеної точності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 977.223 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Blintsov V. 
Application of systems approach at early stages of designinng unmanned towed underwater systems for shallow water areas [Електронний ресурс] / V. Blintsov, P. Kucenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(9). - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(9)__3
Описано типовий склад ненаселеної буксируваної підводної систем (НБПС) і вказано на переваги застосування такого виду морської техніки для виконання робіт на малих глибинах. Визначено перелік основних режимів функціонування НБПС, які є ключовими для проектних розрахунків системи. Сформовано основні вимоги до проектування та побудови конкурентоздатних мілководних НБПС. До головних вимог віднесено необхідність застосування високопродуктивних підводних технологій, використання сучасних програм комп'ютерного дослідження та проектування. Також вказано на необхідність максимального використання матеріалів, НБПС. Показано доцільність і можливість застосування методології системного підходу на ранніх стадіях проектування НБПС. У матричній формі сформовано рівняння існування для складових НБПС, які надають змогу вже на стадіях технічної пропозиції та ескізного проектування перевірити технічні рішення на відповідність вимогам технічного завдання. Як критерії відповідності використано конструктивні, енергетичні, інформаційні та експлуатаційні характеристики складових НБПС. Послідовність виконання проектних робіт оформлено у вигляді узагальненого алгоритму проектування, який реалізує системний підхід з використанням сучасних комп'ютерних технологій і рівнянь існування НБПС. Розроблений алгоритм надає змогу виконати перевірку вимог технічного завдання вже на ранніх стадіях проектування НБПС та утворює науково обгрунтовану методологічну основу для створення конкурентоспроможних засобів підводної техніки.Описано типовий склад ненаселеної буксируваної підводної систем (НБПС) і вказано на переваги застосування такого виду морської техніки для виконання робіт на малих глибинах. Визначено перелік основних режимів функціонування НБПС, які є ключовими для проектних розрахунків системи. Сформовано основні вимоги до проектування та побудови конкурентоздатних мілководних НБПС. До головних вимог віднесено необхідність застосування високопродуктивних підводних технологій, використання сучасних програм комп'ютерного дослідження та проектування. Також вказано на необхідність максимального використання матеріалів, НБПС. Показано доцільність і можливість застосування методології системного підходу на ранніх стадіях проектування НБПС. У матричній формі сформовано рівняння існування для складових НБПС, які надають змогу вже на стадіях технічної пропозиції та ескізного проектування перевірити технічні рішення на відповідність вимогам технічного завдання. Як критерії відповідності використано конструктивні, енергетичні, інформаційні та експлуатаційні характеристики складових НБПС. Послідовність виконання проектних робіт оформлено у вигляді узагальненого алгоритму проектування, який реалізує системний підхід з використанням сучасних комп'ютерних технологій і рівнянь існування НБПС. Розроблений алгоритм надає змогу виконати перевірку вимог технічного завдання вже на ранніх стадіях проектування НБПС та утворює науково обгрунтовану методологічну основу для створення конкурентоспроможних засобів підводної техніки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.391 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Blintsov V. 
Improvement of the method for assessing the level of speech information security [Електронний ресурс] / V. Blintsov, S. Nuzhniy // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 6(9). - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_6(9)__5
Оцінка рівня захищеності мовної інформації від витоку акустичними та вібраційними каналами виконується згідно з міжнародними та національними стандартами, а також у відповідності до нормативних документів. Для оцінки рівня її захищеності, в багатьох країнах, нормативними документами передбачено використання коефіцієнта сигнал/завада. Однак метод має ряд значних недоліків, що не надають можливість визначити реальний стан рівня захищеності. Запропоновано вдосконалений об'єктизований метод оцінювання, який базується на визначенні коефіцієнта залишкової розбірливості для тест-сигналу, після його відновлення методами математичного аналізу (адаптивної фільтрації, кореляційного та спектрального аналізів, вейвлет-перетворення та інше). Коефіцієнт залишкової розбірливості визначається для кожного слова, що входить до короткої фрази, тест-сигналу. Проведено аналіз частоти вживання фонем в українській мові. Показано, що враховуючи визначення терміну "алофон" і кількість носіїв мови, можна вважати, що загальна кількість алофонів прагне до нескінченості. Для зменшення розрахункової складності використано формалізований підхід на базі спрощеної лінгвістичної моделі - фонема (буква), дифон (дві букви) та трифон (три букви). Як джерело інформації, в такому випадку, можна використовувати текстові документи. Запропоновано аналітичні залежності для розрахунку коефіцієнта залишкової розбірливості мови та його складових - коефіцієнтів частоти вживання алофонів у словах української мови та важливості розпізнавання алофону для розпізнавання слава. Показано взаємопов'язаність коефіцієнта (класу) захищеності мови SPC і словесної розбірливості W. На їх базі запропоновано шкалу об'єктизованого оцінювання ступеню захищеності мовної інформації на межі контрольованої зони за критерієм залишкової розбірливості мови.
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.157 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Blintsov V. 
Development of a mathematical model of scrambler-type speech-like interference generator for system of prevent speech information from leaking via acoustic and vibration channels [Електронний ресурс] / V. Blintsov, S. Nuzhniy, Yu. Kasianov, V. Korytskyi // Технологический аудит и резервы производства. - 2019. - № 5(2). - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2019_5(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.735 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Blintsov V. 
Classification of projects for the protection of marine critical infrastructure facilities [Електронний ресурс] / V. Blintsov, P. Maidaniuk // Праці Одеського політехнічного університету. - 2019. - Вип. 3. - С. 80-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2019_3_13
Україна є морською державою з активно працюючою інфраструктурою водного транспорту. До її складу входять морські транспортні шляхи у морських територіальних водах держави та внутрішні водні шляхи, морські та річкові порти, суднобудівні та судноремонтні заводи, магістральні морські трубопроводи тощо. Згідно з законодавством, вказані об'єкти відносяться до об'єктів критичної інфраструктури (КІС) держави та підлягають захисту. На цей час питання управління проектами розробки та створення систем захисту об'єктів морської КІС від сучасного комплексу загроз їх функціонуванню знаходиться на початковій стадії свого становлення. Це робить актуальним наукове завдання розробки класифікації таких проектів, що створило б теоретичну основу для подальших досліджень у напрямку проектного менеджменту та для побудови високоефективних систем захисту таких об'єктів. Запропоновано як базові ознаки класифікації використовувати приналежність об'єктів морської КІС до точкових, площинних і протяжних, що утворює програму базових проектів захисту таких об'єктів і забезпечує їх уніфікацію на стадіях планування та виконання. Виходячи з реалізації принципів системного підходу щодо комплексного врахування особливостей функціонування матеріальної, енергетичної та інформаційної складових об'єктів, а також з урахуванням людського фактору як складової ефективної експлуатації цих об'єктів, для кожного з проектів програми запропоновано їх класифікацію за видами безпеки. Така класифікація включає основні підпроекти "Фізична безпека", "Енергетична безпека", "Інформаційна безпека" та "Кадрова безпека" й утворює другий класифікаційний рівень. Третій кваліфікаційний рівень, виходячи з принципів системного підходу, охоплює типові роботи менеджера проекту по встановленню властивостей об'єктів захисту та характеру загроз, а також типові роботи з вибору необхідних технологій захисту та практик їх успішного створення. Запропоновані кваліфікаційні рівні сформовано у вигляді множин, відповідно, базових проектів, основних підпроектів і типових робіт менеджера проекту. Отримані множини утворюють генеральну множину робіт програми проектів захисту об'єктів морської критичної інфраструктури. Первинне формулювання робіт генеральної множини створює базу даних шаблонів робіт для однотипних проектів, а виконані типові роботи, основні підпроекти та базові проекти утворюють та постійно доповнюють базу даних артефактних проектів захисту об'єктів морської КІС. Генеральна множина базових проектів, основних підпроектів і типових робіт програми проектів захисту об'єктів морської КІС утворює організаційну основу для ефективної роботи менеджерів проектів безпеки таких об'єктів. Її застосування у практиці управління проектами забезпечить скорочення витрат часу на планування проектів за рахунок використання шаблонів та артефактних проектів, які мають накопичуватись у результаті проектної діяльності команди менеджерів у відповідних базах даних.
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.068 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Blintsov V. 
Genesis of technologies and ways to improve design and construction of towed underwater systems for shallow-water areas [Електронний ресурс] / V. Blintsov, P. Kucenko // Технологический аудит и резервы производства. - 2020. - № 2(2). - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2020_2(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.332 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Blintsov V. 
Improving the designing of marine tethered systems using the principles of shipbuilding 4.0 [Електронний ресурс] / V. Blintsov, K. Trunin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2021. - № 1(13). - С. 35-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2021_1(13)__5
This paper considers the issues and theoretical aspects related to improving the design of maritime tethered systems (MTSs) with flexible links (FLs) using underwater towed systems (UTSs) as an example. That allows them to be used in the early stages of design by implementing the principles of Shipbuilding 4.0 and BIM technologies. Such regimes have not previously been described by existing mathematical models (MMs). The expected result of the current study is a significant decrease in the cost of different resources. At the same time, the basic reliable results of design solutions could be obtained already in the early stages of design. The theoretical basis of the proposed method for improving the design of MTS with FL is the improved design concept (IDC) for MTS with FL while the tool base of the method is a special modeling complex (SMC). The use of IDC along with SMC at the research (pre-prototype) design phase reduces the number of MTS design stages. The proposed method to improve the design of MTS with FL, based on the MM that notates the dynamics of MTS FL and MTS with FL, makes it possible to investigate different modes of operation of almost all MTS classes. That allows devising the recommendations for predicting possible operational loads in order to design their elements. At the same time, there is an opportunity to improve the existing methods for calculating and designing MTS with FL with the required properties and parameters, and to bring them to the level of engineering application. The application of SMC at the pre-prototype design stage makes it possible to avoid the use of physical modeling of the operational regimes of MTS with FL associated with the full-scale testing on the high seas.
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.464 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського